אתגרי קשב וריכוז ולקויות למידה

גישה פרטנית- מערכתית בילדים מאותגרי קשב

"הילד שלי מפריע ומקניט ילדים בכיתה?!! איך זה יכול להיות?!

 בחוג הוא מתנהג נפלא ובבית הוא עוזר וממושמע " מה קורה כאן?


ילד עשוי להציג התנהגות שונה בכל "במה" של חייו. בביה"ס שובב,בבית מקסים ונימוסי ובצופים חסר ביטחון . מאין ההבדל,הרי זהו אותו ילד!

מה הבעיה?

לא אחת אנו רואים הורים חסרי אונים ומתוסכלים למול מערכת החינוך שלוחצת מצידה ועמוסה מכדי לתמוך בילדנו.

מי צריך לטפל?

לצערנו בשנים הראשונות , האחריות מוטלת ברובה עלינו ההורים, אך סביבנו פעילים גורמי תמיכה חשובים שיש להכיר ולנצל .

הילד בן 40- יש לו הפרעת קשב
זכור לי שבתור ילד הגעתי לביה"ס ללא מחברת חשבון וכשהמורה גילתה, דפיקות לב עזות פקדו את גופי ועשיתי פיפי בתחתונים...

רוב המבוגרים שסובלים מהפרעות קשב גדלו עם תחושת החמצה שמבוססת על חוסר יכולת למצות את הפוטנציאל שגלום בהם.
כיצד ניתן להתמודד עם הקשיים והמכשולים ולהשיג את היעדים האישיים והמקצועיים?

איך ניתן להתמודד עם דחיינות, קושי בסדר וארגון, חשש מאתגרים חדשים ותגובות מתייגות מהסביבה ?

אימון קוגניטיבי-התנהגותי למבוגרים עם הפרעות קשב וריכוז
דרור התלונן המון על חוסר הריכוז שלו.
אישתו התלוננה על ההתנהגות האימפולסיבית והתזזיתית שלו ועל הצורך שלו לעשות דברים לבד וללא שיתוף.
ידעתי שלדרור מחלוקות רבות בעבודה ויש לו מריבות חוזרות עם המנהלים.
לדרור יש הפרעת קשב מאז היה ילד. מעולם לא אובחן. עד לפני שנה, כשהיה בן 40!

כחמישה אחוזים מכלל האוכלוסייה הבוגרת לוקים בהפרעת קשב וריכוז ואינם מטופלים.
לא אחת הפרעת הקשב מביאה לחיי הישרדות ומלחמה בלתי פוסקת במגוון מערכות ותחומים בחיים 

?האם דרכי הטיפול חייבות להיות תרופתיות
?כיצד יכולה פעילות גופנית להשתלב בכך